Aby zapewnić najlepsze możliwe doświadczenie, używamy technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub dostępu do informacji o Twoim urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane takie jak zachowanie podczas przeglądania czy unikatowe identyfikatory na tej stronie internetowej.
Zobacz jak osiągnąć świetne wyniki przy promocji webinaru
Jak osiągnąć świetne wyniki przy promocji webinaru ?
- 1591 nowych zapisów na webinar w zaledwie dwa tygodnie przy stosunkowo małym budżecie reklamowym!
- Dzięki dobrze zaplanowanej kampanii reklamowej, udało się osiągnąć koszt zapisu na poziomie tylko 0,84 zł, a cała inwestycja wyniosła 1337,05 zł. Efekt? Tysiące osób zainteresowanych tematem webinaru i realny wpływ na rozwój biznesu naszego klienta z branży sportowej.
- Na wykresie widać, jak z dnia na dzień liczba zapisów systematycznie rosła. Kluczowe okazały się:
- Trafnie dobrane grupy docelowe (z wykorzystaniem grup lookalike)
- Przyciągający uwagę przekaz (w formie dynamicznego formatu video)
- Efektywna optymalizacja kampanii
- Dzięki naszej strategii klient może skutecznie dzielić się swoją wiedzą z szeroką grupą odbiorców na webinarze.
Jeśli chcesz, aby Twoja kampania również przynosiła wymierne efekty, skontaktuj się z nami!